не си ти, когато си гладен” всички знаем този много известен слоган, който оправдава всякакви настроения. е, вече няма нужда… най-голямата платформа за доставка на храна в Европа Wolt вече е и у нас. а ние пък сме изключително щастливи да се похвалим, че офисът им е в една от нашите локации в клас А сгради – betahaus Sofia Tower.

офис… и то какъв! най-яко брандираният офис, който имаме (ако не броим този на Picsart в betahaus Букурещ).

говорим си с Ивайло Нецов, генерален мениджър за България.

защо избрахте betahaus за свой офис |

“Ами, отговаряше на повечето от критериите ни, когато търсехме. Централна локация, лесен достъп с обществен транспорт. Гъвкави работни станции и размер на помещенията. Готово е в настоящия си вид – изисква минимални подобрения или корекции от наша страна”

защо решихте да оперирате и в България | 

„Wolt е най-голямата платформа за доставка на храна в Европа и заедно с DoorDash – най-голямата в света извън Китай. България е последното парче от балканското присъствие на Wolt. След скорошното отваряне на Северна Македония и придобиването на Tazz в Румъния, сега с България Wolt присъства във всички съседни държави.“

Wolt оперира в 32 държави. нашата страна е последното парче пъзел от балканското присъствие на Wolt. след скорошното отваряне на офисите им Северна Македония и придобиването на Tazz в Румъния, сега с България Wolt присъства във всички съседни държави. 

екипът им в момента се състои от 60 души, а само месец след старта, клиентите им се радват на избор от над 500 ресторанта и магазина.

wolt,food delivery,доставка на храна,централна локация,picsart,betahaus

с какво ще се отличавате от конкуренцията? – 

“Във всички пазари, на които Wolt оперира, качеството на услугата и технологичните предимства на приложението ни са това, което ни отличава. Обсебени сме от удовлетвореността на клиентите. Благодарение на вътрешните ни екипи за обслужване на клиенти, високото качество на куриерите и лесната употреба на приложението, Wolt последователно се класира сред най-добрите приложения според потребителите в развитието на местната икономика.”