имаме си нови обитатели от около 2 месеца
Аспарух и Стойчо са основатели на Cashwave.io – най-големия доставчик / дистрибутор на електронни ваучери за подарък в Централна и Източна Европа.
Целта им е да станат най-големия Европейски доставчик на такива ваучери в сектора на електронната търговия.
Обемът на тази индустрия в Европа се оценява на 50 милиарда Евро като поне 50% от този обем се генерира от B2B сегмента, в който работят и те. Клиентите им са водещи компании от друга иновативна индустрия: Employee Rewards and Motivation Software (HR Tech).
Това не е първият стартъп, по който работят заедно. Cashvawe е основана 2011 година. В момента са те двамата и един стажант.
услугата…
Напоследък сравняваме система ни с “виртуален магазин Метро”, само че вместо Кока Кола, Загорка или Швепс – ние предлагаме (електронни) ваучери за пазаруване в еМАГ, Технополис, Sport Depot и т.н. В нашето “Метро” пазаруват само корпоративни клиенти (B2B) като някои ни пращат прочъки за ваучери, които ние разпращаме на крайни потребители (служители на големи корпорации в офисите им в Източна Европа).
конкуренцията в България и извън нея…
Обемът продажби в България е все още малък, тъй като тук все още индустрията Employee Rewards and Motivation Software е представена само в офисите на големите международни компании. Принципно основните играчи на пазара на пазара на ваучери са френските компании Edenred, Sodexo и Up Groupe (Up Томбоу). Те обаче предлагат основно хартиени ваучери както и карти базирани на големите платежни системи. Ние предлагаме ваучерите на самите търговци.
milestones 1 млн.лв. оборот…
През 2017 година успяват да направят 1 милион лева оборот ваучери, а за първите 6 месеца на 2018 вече надминават обема за цялата 2017 г. Радват се, че успяват да запазят и маржа (който за съжаление както и при Метро е малък).
в betahaus, защото…
Защото е перфектното място за малък екип, дава ни възможност да растем, а и хората и компаниите тук създават уникална атмосфера. Бързо свикнахме както с мястото, така и със съседите ни по бюра (и множеството домашни любимци). Зарежда ни това, че има много малки екипи които са устремени да успеят. И не на последно място – ходим на работа пеш, което в наше време е безумен лукс и удобство.
В работното ни пространство се помещават цветни и ярки личности. Стартиращи и по-пораснали компании, фрийлансъри, агенции …
виж още…
имаме си нови обитатели от около 2 месеца
Аспарух и Стойчо са основатели на Cashwave.io – най-големия доставчик / дистрибутор на електронни ваучери за подарък в Централна и Източна Европа.
Целта им е да станат най-големия Европейски доставчик на такива ваучери в сектора на електронната търговия.
Обемът на тази индустрия в Европа се оценява на 50 милиарда Евро като поне 50% от този обем се генерира от B2B сегмента, в който работят и те. Клиентите им са водещи компании от друга иновативна индустрия: Employee Rewards and Motivation Software (HR Tech).
Това не е първият стартъп, по който работят заедно. Cashvawe е основана 2011 година. В момента екипът се състои от тях двамата и един стажант.
услугата…
Напоследък сравняваме система ни с “виртуален магазин Метро”, само че вместо Кока Кола, Загорка или Швепс – ние предлагаме (електронни) ваучери за пазаруване в еМАГ, Технополис, Sport Depot и т.н. В нашето “Метро” пазаруват само корпоративни клиенти (B2B) като някои ни пращат прочъки за ваучери, които ние разпращаме на крайни потребители (служители на големи корпорации в офисите им в Източна Европа).
конкуренцията в България и извън нея…
Обемът продажби в България е все още малък, тъй като тук все още индустрията Employee Rewards and Motivation Software е представена само в офисите на големите международни компании. Принципно основните играчи на пазара на пазара на ваучери са френските компании Edenred, Sodexo и Up Groupe (Up Томбоу). Те обаче предлагат основно хартиени ваучери както и карти базирани на големите платежни системи. Ние предлагаме ваучерите на самите търговци.
milestones 1 млн.лв. оборот…
През 2017 година успяват да направят 1 милион лева оборот ваучери, а за първите 6 месеца на 2018 вече надминават обема за цялата 2017 г. Радват се, че успяват да запазят и маржа (който за съжаление както и при Метро е малък).
в betahaus, защото…
Защото е перфектното място за малък екип, дава ни възможност да растем, а и хората и компаниите тук създават уникална атмосфера. Бързо свикнахме както с мястото, така и със съседите ни по бюра (и множеството домашни любимци). Зарежда ни това, че има много малки екипи които са устремени да успеят. И не на последно място – ходим на работа пеш, което в наше време е безумен лукс и удобство.