[:bg]

– RooBar? Ааа, тия съм ги виждала във Франкфурт.

 
Днес ги видяхме и на закуска в betahaus Sofia, a те се погрижиха за сладките ни страни. Куче този път не обикаляше покрай масата, но една котка висеше от бялата дъска доволно. За логото на новия продукт Kookie Cat говорим. Днес приветствахме и нов модератор, който е направил сайта на “Господари на ефира”, бил е PR на zamunda.net, продавал е космодиск, има котка (която няма да идва на закуски) и куче, което пък има желанието. Иван се казва и май по-скоро той ни приветства. Мислим, че му се отдава новата професия.
Традиционалист можем да го наречем също, спази режима на закуската и остави многото присъстващи да се представят. Обобщаваме – една стена маркетинг хора, хора, които обичат да ядат и такива, които харесват проектите на Roobar. За малко да забравя – имахме сериозни колекционери на залези и изгреви (тези били по-сложните) и едни нови обитатели на спейса – SpeediFly, ма са много свежарки сутрин. А, и Алис. Помните я, онова русо щастие, което намери ново семейство в екипа на RooBar – тя пък снимаше лайв.
Кхм. Лирическо отклонение. Отдалече чуваме пристигането на любим кучо – Лайла и един индивид, който всички знаем, че е добре. Така си го прави. Валката – бивш модератор, артист, а сега и наблюдател, подготвен с въпроси. Обратно към масата.
roobar
Тайминг. Анита и Калин много добре знаят колко е важен. Нищо че Калин закъсня малко, ама простихме. Започват с магазин, в който Анита започва да експериментира със сладките рецепти, докато отвън ухае на курабийки. 9 години се борят с неуспехи, а плодовите барчета все още не привличат хората. Голямата им цел е да направят международна фирма и бранд, който да отговаря на тенденции и изисквания на клиенти в световен мащаб.
“Курабийница” все още е отворен за любители, а плодовите барчета вилнеят в 46 държави, на Анита и Калин им е по-удобно в континенти да говорят. Тази година са започнали да ги продават и в големите канали като супермаркети, защото ви виждат като вратички към всички онези хора, които имат потенциала да пробват нещо ново, чиято рецепта е “четлива” и може да се изпълни вкъщи. В България те са почти навсякъде, а Калин е очарован от София и съвместимостта на различни култури на хранене. Roobar не се дават на големите вериги и са безкомпромисни – така са се научили, защото така и живеят, когато стават въпрос за здравето им. Нямат готови решения, винаги търсят нови подходи и отказват да хванат някакъв тренд, те живеят продуктите си.
Днес вече те са трендсетъри в бранша си, продуктите им са сред водачите на европейския пазар, обичат конкуренцията, защото знаят, че са задвижили нещо голямо, нещо полезно. Цената за тях не е определяща, не трябва да се търсят най-евтините продукти, защото това са компромиси със здравето. След като за миналата година продават 7 милиона плодови барчета (о, да, голяма аудитория ще да е това), сега е ред и на новия им продукт Kookie Cat – вече с 2,000 любители. Развиват го като абсолютно самостоятелен бранд и го защитават като такъв. Анита знае, че това е перфектната курабийка. И е мека (имайки предвид, че е без палмово масло). Тя измисля и името, и дизайна на новия продукт, а след голямото им турне за среща с потребители и партньори става ясна и следващата им цел – революция с котешки облик и “йъм” ефект.
А за хората, които не са възпитали сладкото в себе си, Анита и Калин подготвят рецепти за бургери – знаят, че трябва и на соленоядните да обърнат внимание, но са искали първо да покорят сладкия пазар. По-труден бил, а ние вече знаем, че те не се отказват хич лесно.
Котката от бялата дъска усети, че е време и самосиндикално си тръгна. Разговорите продължиха дълго след това.
 
Е, така. Видяхме се, запознахме се и се понаучихме. Елате следващата седмица, когато ще си поговорим с екипа на Лечение без граници.
Ела на тест ден в пространството ни или направо си заяви бюро.
* Реших, че закуската става гранде част от Кралското общество от XIXв. и именувам нов химичен елемент в блога – този на впечатленията.[:]