Вече сме ви срещали с дизайн мисленето, но нека си припомним що е то и защо е мислене в посока намиране на решение?
Отдавна е развенчан митът, че не всеки е креативен. Процесът, който протича при дизайн мисленето ни дава огромна доза увереност, чрез която да разгърнем собствения си потенциал за креативизъм и всички предизвикателства или невъзможности, с които се сблъскваме могат да бъдат превърнати в големи и потенциални възможности за създаване, променяне и подобряване.
Много хора биха си задали въпроса какво всъщност е дизайн мисленето – метод или състояние на ума? Отговорът е, че всеки може да реши сам за себе си.
Какво е Дизайн мисленето? – Learning by doing!
Дизайн мисленето е бизнес методология за разработване на иновативни концепции – продукти, услуги, програми, кампании, събития или цели бизнес модели. Добавената стойност на тези концепции е да създават положителни преживявания. Дизайн мисленето създава не просто продукт или услуга, а преживяване.
„Когато мислим като дизайнери“ трябва да се придържаме към някои правила:
- фокус върху хората
- генериране на много идеи за решаване на проблема – Свободата на разсъжденията не познават провала.
- търсене на вдъхновение в други сфери
- изготвяне на прототипи и непрестанни тестове
НОВИЯТ НИ КУРС:
“Know your customers!” e курс, по време на който ще научите различни техники за проучване на вашите клиенти и крайни потребители. Проучването на клиента е ключово за разбирането на неговите нужди и за откриването на латентни нужди. Те са основата за създаването на нови, по-добри продукти и услуги и за подобряването на съществуващите.
Повече за самия курс и техниките, които ще овладеете, може да погледнете ТУК.
Той ще бъде воден от Елина Желева (Еxecutive MBA), която е учила дизайн мислене в двете водещи организации на световно ниво – HPI School of Design Thinking и Stanford d.school.
Рано пиле, рано пее!
workshops @ beta е новата програма на betahaus от различни платени обучения, лекции и курсове. Ще срещаме експерти от различни индустрии с всеки, който иска да научи нещо ново, да вдигне нивото на знания, или да опита нещо различно.